На старті продажів клієнти отримають декілька варіантів моторів в тому числі і дизельні. Крім базової модифікації бензинового 1,3-літрового мотора на 160 к.с. та 250 Нм крутного моменту є ще і 2-літрова четвірка потужністю 250 к.с. Дизельний силовий агрегат розвиває 115 к.с. а ще він розроблений в співпраці з французським брендом Renault. Двигуни агрегатуються з 7-ступеневою роботизованою коробкою перемикання швидкостей без можливості обирати передачі в ручному режимі.
Як зовні так і в середині A-Class седан майже нічим не відрізняється від хетчбека, крім задньої частини кузова. Яскрава світлодіодна оптика дуже пасує всім Mercedes, але на седані вона виглядає просто розкішно. У довжину седан більше ніж хетчбек на 13 сантиметрів, можливо тому багажний відсік теж побільшав на цілих 50 літрів і складає 420 літрів корисного об҆ єму. Нова аеродинамічна форма кузова дозволяє досягти коефіцієнту аеродинамічного спротиву позначки у 0,22, що саме по собі є рекордним як в класі так і в авто індустрії в цілому. Такі характеристики позитивно відобразились на економії пального та екологічності.
Інтер҆ єр Mercedes A-Class має характерну архітектуру торпедо, яка запозичена у більш преміальних моделях бренду. На борту новачка є усе що може знадобитись просунутому користувачу інтернету та цифрових технологій. Крім цього всі матеріали обробки салону відповідають преміум рівню та несуть розкіш у С-сегмент. Серед пакетних комплектацій відмітемо такі версії як Executive Pack, Premium pack та Premium Plus.Замовляти такі пакети звісно набагато дешевше ніж опції окремо.
З появою нового покоління седану A-Class, боротьба за лідерство у сегменті загострюється не на жарт, тому з нетерпінням очікуємо на наступний Audi A3…